Over ons2022-01-20T08:21:30+00:00
Steve Rau
Steve Raugecertificeerd accountant en belastingadviseur / Vennoot
Na 5 jaar bij accountantskantoor Lingier gewerkt te hebben maakte hij de overstap naar Walkiers & Co. Daar superviseerde hij de boekhoudafdeling en werkte hij deels mee op de bedrijfsrevisoren afdeling. Die opgedane kennis betekent een meerwaarde voor de grotere KMO.

Na de fusie met Moore Stephens behartigde hij de belangen van de boekhoud- en accountancy afdeling als Director.

Zijn voornaamste werkzaamheden vandaag zijn dan ook waardebepalingen, overnamebegeleiding, begeleiding en coaching van onze klanten, herstructureringen, auteurs- en octrooirechten, bijzondere materies,… maar ook het dagelijks contact met onze klanten.

Steeds bereikbaar en altijd klaar om creatief mee te denken met onze bedrijfsleiders.

Kristien Van Herck
Kristien Van Herckgecertificeerd accountant en belastingadviseur / Vennoot
Kristien is gecertificeerd accountant en belastingconsulent.

Ze verliet de schoolbanken als master in de Handelswetenschappen met een specialisatie accountancy en fiscaliteit. Ze deed drie jaar auditervaring op bij Deloitte bedrijfsrevisoren in Antwerpen. Daarna verlegde ze haar focus naar accountancy en fiscaliteit bij Moore Stephens (voorheen Walkiers & Co).

Na ruim 4 jaar praktijkervaring in accountancy vervoegde zij in juli 2014 het B&L accounting team.

Ze heeft ruime ervaring in algemene accountancy werkzaamheden ter ondersteuning van kleine en middelgrote ondernemingen. Kristien is gespecialiseerd in vennootschapsrechtelijke materies en ondernemingsfiscaliteit.

Tevens verzorgt zij controle-opdrachten in het kader van bijzondere mandaten.

Ons enthousiast team

Stefanie
Stefanieonthaal / administratief medewerker
Stefanie is het algemene aanspreekpunt binnen kantoor. Zij zorgt voor het onthaal, en de administratieve formaliteiten voor onze klanten. Daarnaast doet zij de opvolging van de facturatie en het debiteurenbeheer. Stefanie is verantwoordelijk voor de interne opvolging van deadlines, en coördineert de interne taakopvolging. Dit geeft extra steun aan de dossierverantwoordelijken om pro-actief te werken. Stefanie kent als de beste al onze klanten. Je zal dus regelmatig per mail of telefoon met haar in contact komen.
Ives
Ivessenior dossierbeheerder
Ives heeft reeds jarenlange ervaring in de fiscale- en accountancywereld. Hij is een hardwerkende en gedreven boekhouder.
In 2017 heeft hij succesvol de opleiding Fiscale en sociale wetenschappen aan de Fiscale Hogeschool te Brussel weten te beëindigen.

Ives is gespecialiseerd in BTW materie en vennootschapsbelasting.

Katleen
Katleensenior dossierbeheerder
Katleen studeerde in 2014 af aan de Karel De Grote hogeschool als Bachelor in de Accountancy & fiscaliteit met als optie fiscaliteit. Ze ging meteen aan de slag bij B&L Accounting.

Na een jaar praktijkervaring te hebben opgedaan is zij gestart aan de opleiding Fiscale en sociale wetenschappen aan de Fiscale Hogeschool te Brussel. Deze heeft zij in 2017 succesvol afgerond.

Katleen specialiseert zich verder in de fiscale materie van de vennootschapsbelasting.

Tahnee
Tahneesenior dossierbeheerder / personenbelasting
Tahnee volgde van 2011 tot 2014 les aan de Karel De Grote Hogeschool en studeerde er af als Bachelor accountancy – fiscaliteit met als optie accountancy.

Ze behaalde een postgraduaat Fiscaal recht & fiscale praktijk aan de Fiscale Hogeschool te Brussel. Hierna ging ze onmiddellijk aan de slag bij B&L Accounting waar ze zich verder specialiseert in de personenbelasting.

Kim
Kimsenior dossierbeheerder
Naast de verwerking van boekhoudkundige stukken neemt zij de taken van dossierverantwoordelijke op zich en zorgt zij ook voor de tussentijdse opvolging van dossiers en de eindejaarswerkzaamheden.
Cindy
Cindyboekhoudverantwoordelijke
Cindy heeft meer dan 10 jaar ervaring opgedaan als interne boekhoudverantwoordelijke.

Naast boekhouding voor onze klanten kan zij ook ingezet worden ter ondersteuning i.v.m. de facturatie / betalingsopvolging / administratieve administratie van onze klanten zowel vanuit het kantoor als ter plaatse bij de klanten.

Caroline
Carolinejunior dossierbeheerder
Caroline studeerde de richting Accountancy & Fiscaliteit aan de Karel De Grote hogeschool. Sinds 2016 is zij een vaste waarde voor B&L Accounting. In 2017 heeft ze succesvol de opleiding Fiscale en sociale wetenschappen aan de Fiscale Hogeschool te Brussel weten te beëindigen.

Naast dossierverantwoordelijke staat Caroline binnen het kantoor in voor onze communicatieplatformen.

Chelsea
Chelseajunior dossierbeheerder
Chelsea houdt van cijfers en heeft na haar diploma boekhouden reeds heel wat ervaring opgedaan in een boekhoudkantoor.

Momenteel volgt ze de opleiding Fiscale wetenschappen aan de Fiscale Hogeschool te Brussel en is ze een vaste waarde als dossierverantwoordelijke binnen ons team.

Verder is Chelsea een sportief type en houdt zich in haar vrije tijd voornamelijk bezig met voetbal, lopen of een goede wandeling in de natuur.

Soumaya
Soumayajunior dossierbeheerder
Soumaya studeerde af in 2020 aan Artesis-Plantijn Hogeschool te Antwerpen waar zij Accountancy-fiscaliteit studeerde. Ze heeft reeds ervaring opgedaan binnen boekhoudkantoren, maar maakt sinds eind 2021 deel uit van ons B&L team.

Ze hoopt binnen B&L veel ervaring op te doen en te groeien binnen haar functie. Ze is leergierig ingesteld en houdt zich in haar vrije tijd bezig met sporten (Thaibox, lopen, fietsen) en vrijwilligerswerk (kinderen). Soumaya draagt graag bij aan de maatschappij.

Warre
Warrejunior dossierbeheerder
Warre is een communicatieve, leergierige en kritische junior dossierbeheerder met reeds enkele jaren ervaring in een accountantskantoor.

Warre volgt momenteel een bijkomende fiscale opleiding aan de fiscale hogeschool. Ons kantoor draagt kwaliteit en kennis hoog in het vaandel. De persoonlijkheid van Warre sluit hier perfect op aan.

In zijn vrije tijd heeft Warre een passie voor film, en houdt hij van joggen met de collega’s.

Sofie
Sofiejuriste
Sofie maakt als juriste ons team compleet. Zij behaalde in 2017 een postgraduaat in de rechten. Doorheen haar carrière ontwikkelde zij een interesse voor accountancy & fiscaliteit, waarna zij de overstap maakte naar ons kantoor.

Zij behandelt alle juridische vraagstukken die zich voordoen binnen uw onderneming. Verder neemt zij ook de regelgeving omtrent de privacywetgeving voor haar rekening.